Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20430
Назва: Монетизація соціальних медіа у глобальному інформаційному просторі
Автори: Сохацька, Олена
Олексин, Тарас
Ключові слова: Монетизація
канали монетизації
повернення від інвестицій (ROI)
соціальні медіа
соціальні мережі
маркетинг соціальних медіа
схема визначення ROI
модель монетизації
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сохацька, О. Монетизація соціальних медіа у глобальному інформаційному просторі [Текст] / Олена Сохацька, Тарас Олексин // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 1. – С. 104-114.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто новий феномен монетизації, що проявляється у глобальному інформаційному просторі, де суттєво активізувалися процеси проникнення бізнесу в соціальні мережі та самі ці мережі стають привабливим бізнесом, запропоновано теоретичну модель монетизації соціальних медіа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20430
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацька О..pdf352.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.