Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20252
Назва: Експорт оливкової олії з Греції та роль маркетингу
Автори: Антоніаду, Елізавет
Ключові слова: Маркетинг
експорт
канали збуту
конкуренція
фірмова марка (назва товару)
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Антоніаду, Е. Експорт оливкової олії з Греції та роль маркетингу [Текст] / Елізавет Антоніаду // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 2. – С. 177-189.
Короткий огляд (реферат): Експорт є настільки важливим, що визначає стан економіки Греції в певний період і, можливо, становить єдину галузь, яка, завдяки торгівлі товарами, забезпечує її відродження. Зокрема, головний грецький продукт – оливкова олія, її реклама разом з відповідним маркетингом може забезпечити досягнення країною поставлених завдань. Пошук нових ринків повинен базуватись на географічних, демографічних, культурних та етнічних критеріях. Рецептом успіху часто вважають екстраверсійну діяльність. Але агресивне входження на зарубіжні ринки за наявності там попиту може стати першим кроком до дії. Зрештою, кон’юнктуру ринків потрібно підтримувати. Оливкову олію потрібно представляти як особливий продукт, яким Греція може вирізнятися з-поміж інших країн. Олію поставляють у численні країни світу, і, все ж, немає певної стратегії просування її на ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20252
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№2) Червень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антоніаду Е..pdf272.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.