Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18864
Назва: Завдання аналізу виробничо-збутової діяльності в контексті управління конкурентоспроможністю.
Автори: Спільник, Ірина Володимирівна
Spilnyk, Iryna Volodymyrivna
Ключові слова: аналіз
виробничо-збутова діяльність
конкурентноспроможність
підприємство
управління збутом
товарно-асортиментна політика
Дата публікації: тра-2016
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ, ТАЙП
Бібліографічний опис: Спільник, І. В. Завдання аналізу виробничо-збутової діяльності в контексті управління конкурентоспроможністю. / І.В. Спільник // Стан і перспективи розвитку обліково-інформаційної системи в Україні: матеріали IY між нар. наук.-практ. конф., 11 травня 2016р. – Тернопіль:ТНЕУ, 2016. С. 398 – 400.
Короткий огляд (реферат): Цінність аналізу як прикладної діяльності в контексті управління конкурентоспроможністю полягає в досягненні нею основної мети – забезпечення об’єктивної оцінки стану аналізованого об’єкта та сприяння прийняттю управлінських рішень, спрямованих на підвищення його конкурентоспроможності. У процесі здійснення аналізу виробничо збутової діяльності реалізуються основні його функції – оцінка, діагностика та пошук.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18864
ISSN: 978-966-654-417-2
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
REP0000607.PDF2.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.