Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKwiatkowski, Cezary-
dc.date.accessioned2017-04-06T07:54:24Z-
dc.date.available2017-04-06T07:54:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationCezary, Kwiatkowski MA. The significance of building brand identity in startups [Текст] / Kwiatkowski MA Cezary // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. Х Ювіл. міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. / редкол. : Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник, О. А. Легкий. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 153-154.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18479-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleThe significance of building brand identity in startupsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ : ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153-154.pdf65.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.