Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18271
Назва: Стратегічний аналіз критеріїв конкурентоспроможності підприємств
Інші назви: Strategic analysis criteria of competitiveness of enterprise
Автори: Бурденюк, Тарас Григорович
Burdenyuk, Taras Grigorovich
Ключові слова: аналіз
analysis
конкурентоспроможність
competitiveness
критерій
criterion
конкурент
competitor
модель
model
показник
index
фактор
factor
Дата публікації: 2014
Видавництво: Житомирський державний технологічний університет
Бібліографічний опис: Бурденюк Т.Г. Стратегічний аналіз критеріїв конкурентоспромож-ності підприємств / Т.Г. Бурденюк // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. зб. наук. пр. – Вип. 1. – Житомир : ЖДТУ, 2014. – С.39-50
Короткий огляд (реферат): Автором запропоновано модель аналізу конкурентоспроможності птахівничих підприємств. Розроблена методика дає змогу в цілому оцінити стан досліджуваного підприємства та визначити його конкурентоспроможність серед групи конкурентів. Рекомендовано алгоритм кількісної та якісної діагностики критеріїв конкурентоспроможності. Сформовано інтегральний підхід до оцінки конкурентоспроможності підприємства, що дає змогу розробити управлінські рішення щодо поліпшення конкурентних позицій і вибору ефективного методу конкурентної боротьби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18271
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурденюк Т.Г..doc216.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.