Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18118
Назва: Аналіз конкурентоспроможності підприємства: суть, завдання, методика здійснення
Автори: Жукевич, Світлана Миколаївна
Ключові слова: аналіз
конкупентосросожність
управління
підприємство
Дата публікації: 2009
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Методологічні проблеми та шляхи удосконалення систем обліку, аналізу, ревізії та аудиту в Україні: Наукова конференція професорсько-викладацького складу «Економічні, правові, інформаційні та гуманітарні прблеми розвитку України в умовах світової економічної кризи», 15 квітня 2009 р. – Тернопіль, 2009. – С. 14-18
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються теоретичні основи аналізу конкурентоспроможності підприємства. Розглядаються мотоли та прийоми аналізу конкурентоспроможності в контексті управлінської діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18118
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анал_конкур-сті_п-ства._Жукевич.PDF210.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.