Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукевич, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-03-30T13:00:28Z-
dc.date.available2017-03-30T13:00:28Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНауковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Вип. ІІ. Економічні науки. – Чернівці: Книги-XXI. - 2007. – С. 220 – 226.uk_UA
dc.identifier.isbn966-7577-69-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18100-
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання методичних підходів здійснення аналізу і оцінки стратегічних позицій підприємства у процесі стратегічного аналізу. Зокрема висвітлюється методика SPACE-аналізу як інструменту обґрунтування стратегії поведінки підприємств в ринковому просторі.uk_UA
dc.publisherЧернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectстратегічна позиціяuk_UA
dc.subjectстртегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleАналіз стратегічних позицій та вибір стратегії розвитку підприємства в транзистивних умовах господарюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Жукевич_Чернівці.PDF315.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.