Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукевич, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-03-30T12:14:13Z-
dc.date.available2017-03-30T12:14:13Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЕкономіка і ринок: облік, аналіз, контроль: Науковий журнал ТАНГ: Випуск 10 / За ред. д.е.н., проф.. І.Д. Фаріона. – Тернопіль: Економічна думка.- 2004. – С. 60-85.uk_UA
dc.identifier.isbn966-654-075-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18090-
dc.description.abstractУ статті дається розуміння стратегічної позиції як результату фінансово-господарської діяльності підприємства в ринковому просторі. Висвітлюються методи, прийоми та основні етапи здійснення аналізу стратегічної позиції підприємства використовуючи свою конкурентну перевагу.uk_UA
dc.publisherТернопільська академія народного господарстваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesБухгалтерський облік, аналіз та аудит;-
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectконкупентосросожністьuk_UA
dc.subjectстратегічна позиціяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleАналіз та оцінка стратегічних позицій і конкурентних переваг організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Страт.позиц.PDF691.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.