Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2017-03-27T13:07:23Z-
dc.date.available2017-03-27T13:07:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГончарук, Н. Ю. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050401 – економіка підприємства магістер. програма – економіка і управління підприємством / Наталія Юріївна Гончарук ; наук. керівник к.е.н., доцент О. П. Вашків. – Тернопіль, 2017. – 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17902-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретико-методологічні підходи до визначення сутності бренду, здійснено аналіз діючої маркетингової стратегії підприємства, запропоновано ефективні заходи з метою просування бренду підприємства та підвищення конкурентоспроможності продукції.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectкалькуляціяuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectсобівартістьuk_UA
dc.subjectрентабельністьuk_UA
dc.subjectприбутковістьuk_UA
dc.titleБрендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeBranding as a factor in improving the competitiveness of enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончарук Н.Ю._дипломна робота.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.