Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17902
Назва: Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства
Інші назви: Branding as a factor in improving the competitiveness of enterprise
Автори: Гончарук, Наталія Юріївна
Ключові слова: брендинг
конкурентоспроможність
стратегія
калькуляція
класифікація
собівартість
рентабельність
прибутковість
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Гончарук, Н. Ю. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050401 – економіка підприємства магістер. програма – економіка і управління підприємством / Наталія Юріївна Гончарук ; наук. керівник к.е.н., доцент О. П. Вашків. – Тернопіль, 2017. – 94 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретико-методологічні підходи до визначення сутності бренду, здійснено аналіз діючої маркетингової стратегії підприємства, запропоновано ефективні заходи з метою просування бренду підприємства та підвищення конкурентоспроможності продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17902
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончарук Н.Ю._дипломна робота.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.