Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17102
Назва: Конкурентоспроможність як базова економічна категорія: стратегічний контент
Інші назви: Competitiveness as the basic economic category: strategic content
Автори: Мельник (Чорнодон), Вікторія Іванівна
Погріщук, Борис Васильович
Ключові слова: конкурентоспроможність
стратегічний контент
глобалізаційні трансформації
Дата публікації: 2013
Видавництво: Наукові праці Полтавської державної аграрної академії
Бібліографічний опис: Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Серія: Економічні науки. – 2013. – Спецвипуск. – С. 27–33
Короткий огляд (реферат): В роботі обґрунтовано теоретико-аналітичні засади стратегічного контенту конкурентоспроможності на національному та наднаціональному рівні; визначено підходи до формування ідеології конкурентоспроможності економічних систем розвинутих країн в умовах трансглобалізаційних перетворень. In this paper, the theoretic basis of strategic and analytical content of competitiveness at the national and supranational level, the approaches to the formation of the ideology of competitiveness of the economies of developed countries in transhlobalizatsiynyh change.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17102
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konkurentnospromozhnist.pdf316.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.