Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16215
Назва: Сучасний стан і тенденції розвитку маркетингу квіткової продукції
Інші назви: The current state and trends in the development of floral products marketing
Автори: Черняєва, Аліна
Chernyayeva, Alina
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Черняєва, А. Сучасний стан і тенденції розвитку маркетингу квіткової продукції [Текст] / Аліна Черняєва // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-1. - С. 303-309.
Короткий огляд (реферат): Окреслено стан і тенденції розвитку ринку квіткової продукції з врахуванням впливу світової кризи та загального погіршення економічної ситуації в України. Обґрунтовується необхідність прийняття адекватних ринковим умовам маркетингових рішень щодо формування асортименту квіткової продукції. Доводиться, що специфічні умови, в яких здійснює свою діяльність підприємство на квітковому ринку, потребують використання диференційованих маркетингових заходів відповідно до властивостей продукції та параметрів цільових сегментів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16215
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черняєва А..pdf240.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.