Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрілленберг, Галина-
dc.contributor.authorTrillenberg, Halyna-
dc.date.accessioned2017-03-07T08:06:43Z-
dc.date.available2017-03-07T08:06:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТрілленберг, Г. Ресурсна складова розвитку в'їзного туризму в Україні [Текст] / Галина Трілленберг // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-1. - С. 274-291.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16197-
dc.description.abstractСтратегія іміджу туристичного бізнесу України як постачальника послуг на світовий рівень має бути зорієнтована на створення високого рівня привабливості своєї території. Це сприятиме тому, що вітчизняна туріндустрія, у тому числі в'їзний туризм, стане однією з найперспективніших галузей економіки країни.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleРесурсна складова розвитку в'їзного туризму в Україніuk_UA
dc.title.alternativeResource component of the development of entry tourism in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трілленбернг Г..pdf423 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.