Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗабуранна, Леся-
dc.contributor.authorZaburanna, Lesia-
dc.date.accessioned2017-03-03T09:24:18Z-
dc.date.available2017-03-03T09:24:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗабуранна, Л. Методика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку [Текст] / Леся Забуранна // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 4. - С. 32-41.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16015-
dc.description.abstractЗапропоновано методику дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку, що містить три основних блоки, які дають змогу чітко визначити основні завдання, котрі постають перед представниками туристичного бізнесу та органами державного регулювання щодо питань розвитку сучасної інфраструктури українського туристичного ринку.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectнаціональний туристичний ринокuk_UA
dc.subjectметодика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку.uk_UA
dc.titleМетодика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринкуuk_UA
dc.title.alternativeMethod of research of the status and problems of national tourist market developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарубанна Л..pdf248.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.