Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15888
Назва: Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послуг
Інші назви: Analysis of consulting services' market conditions
Автори: Спільник, Ірина Володимирівна
Spilnyk, Iryna Volodymyrivna
Ключові слова: консалтингові послуги
ринок консалтингових послуг
попит на консалтингові послуги
пропозиція консалтингових послуг та продуктів
кон'юнктура
потенційний ринок
конкуренти
споживачі консалтингових послуг
аналіз
Дата публікації: 25-кві-2016
Видавництво: Тернопіль, ТНТУ
Бібліографічний опис: Спільник, І. В. Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послуг [Текст] / І. В. Спільник // Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. (25 квітня ) – Тернопіль, ТНТУ, 2016. – С. 176-177.
Короткий огляд (реферат): У ході аналізу кон’юнктури ринку консалтингових послуг з’ясовують потенційну місткість ринку, тенденції та перспективи розвитку консалтингового бізнесу та ринку послуг з консультування; рівень доступності ринку; стан конкуренції на ринку; поведінку конкурентів, їх сильні та слабкі сторони. При здійсненні регіонального та галузевого сегментування ринку консалтингових послуг досліджують потреби клієнтів кожного сегмента та виявляють можливості для задоволення цих потреб. При встановленні цільової групи споживачів, визначають коло клієнтів, з якими має намір працювати фірма; з’ясовують їх потреби, ступінь їх можливого задоволення та виявлення власних конкурентних переваг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15888
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conf_2016_Spylnyk_I-Analysis_of_market_conditions_176-177.pdf123.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.