Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Інна Василівна-
dc.contributor.authorMelnychuk, Inna Vasylivna-
dc.date.accessioned2016-04-18T11:03:27Z-
dc.date.available2016-04-18T11:03:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМельничук, Інна Василівна. Облік і аналіз інновацій у сфері випуску та збуту продукції текстильної промисловості [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Інна Василівна Мельничук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 253 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1555-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Мельничук І. В. Облік і аналіз інновацій у сфері випуску та збуту продукції текстильної промисловості. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.09 - бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності). - Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль, 2011. Дисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та методичних засад обліку й аналізу інновацій, висвітленню особливостей розкриття обліково-аналітичної інформації про інновації у сфері випуску і збуту продукції на підприємствах текстильної промисловості. З'ясовано зміст інновацій, їхню економічну сутність та форми здійснення на підприємствах текстильної промисловості, вдосконалено систему їхньої класифікації. Розглянуто методи оцінки й обліку інновацій за трьома напрямами, а саме: капіталізовані витрати інноваційного характеру; інновації, що стосуються операційної діяльності; інноваційні витрати, що стосуються майбутніх періодів. Поглиблено методичні підходи до розрахунку показників ефективності інновацій у межах основної діяльності підприємств текстильної промисловості, розширено аналітичний інструментарій для оцінки інновацій у сфері виробництва і збуту продукції текстильної галузі. Ключові слова: інновації, інноваційний процес, облік інновацій, текстильна промисловість, випуск та збут продукції, аналіз ефективності інновацій. ANNOTATION Melnychuk I. V. Accounting and analysis of innovations in production and marketing of textile products. - Manuscript. Thesis for Candidate Degree in Economics, speciality 08.00.09 - accounting, analysis and auditing (types of economic activities). - Ternopil National Economic University. - Ternopil, 2011. The dissertation is focused on the research of theoretical and methodological principles of accounting and analysis of innovation, the illumination of the disclosure of accounting and analytical information on innovation in production and marketing in the textile industry. Thesis is defines the notions of innovation, their economic substance and form of innovation in enterprises of textile industry, the system of classification. The methods of assessment and registration of innovations in three areas: investment costs capitalized character; innovations that are included in operating activities, innovation expenditure relating to future periods. Methodical approach of calculating the efficiency of innovation within the production of the textile industry, advanced analytical tools, namely to assess innovation in industrial enterprises of textile industry. Key words: innovation, innovation process, accounting innovation, the textile industry, production and marketing of products, analysis of innovation efficiency.uk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectinnovation processuk_UA
dc.subjectоблік інноваційuk_UA
dc.subjectaccounting innovationuk_UA
dc.subjectтекстильна промисловістьuk_UA
dc.subjectthe textile industryuk_UA
dc.subjectвипуск та збут продукціїuk_UA
dc.subjectproduction and marketing of productsuk_UA
dc.subjectаналіз ефективності інноваційuk_UA
dc.subjectanalysis of innovation efficiencyuk_UA
dc.titleОблік і аналіз інновацій у сфері випуску та збуту продукції текстильної промисловостіuk_UA
dc.title.alternativeAccounting and analysis of innovations in production and marketing of textile productsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація_Мельничук.pdf4.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.