Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1544
Назва: Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації
Автори: Якубівська, Юлія Євгенівна
Ключові слова: інтелектуальна власність
бренд
Дата публікації: 2010
Видавництво: Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка «Рекреаційна географія і туризм»
Бібліографічний опис: Якубівська Ю. Є. Парадигма формування конкурентоспроможного туристичного бренду в умовах глобалізації / Ю. Є. Якубівська // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка «Рекреаційна географія і туризм». – Випуск 2, Тернопіль: «Вектор», 2010. – С.171-182.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні принципи формування конкурентоспроможного бренду у сфері туризму, а також здійснено аналіз активності туристичних фірм в контексті орієнтації на встановлення сильного бренду-іміджу, перелічено причини низького рівня розвитку брендингу серед українських туристичних компаній. На основі аналітичних даних досліджено прихильність споживачів до туристичних брендів по регіонах України.
Опис: The article is concerned with the main principles ofcompetitive brand forming in the fields of tourism, also the analysis of tourist companies’ activity is carried out in the context of establishment of strong brand-image orientation, and reasons of low level of branding development are given among the Ukrainian tourist companies. According to the results proposals for improvement of intellectual property objects commercialization process in Ukraine are formulated. Consumers favour for tourist brands according to the regions of Ukraine is explored on the basis of analytical information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1544
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_нефах_стат.pdf318.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.