Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛасукова, Анна-
dc.contributor.authorLasukova, Anna-
dc.date.accessioned2017-02-27T12:22:40Z-
dc.date.available2017-02-27T12:22:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛасукова, А. Взаємозв'язок соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності [Текст] / Анна Ласукова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 3. - С. 81-91.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15433-
dc.description.abstractЗдійснено дослідження причинно-наслідкового зв’язку соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності, що обумовлено проблемою неправильного розуміння сутності цих двох понять і складністю їх розмежування. Запропоновано розглядати цей взаємозв’язок у двох випадках - коли соціально-етичний маркетинг є причиною, а корпоративна соціальна відповідальність - наслідком, та у зворотному напрямку.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectпричинно-наслідковий зв’язокuk_UA
dc.subjectсуб’єкт господарюванняuk_UA
dc.titleВзаємозв'язок соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальностіuk_UA
dc.title.alternativeResearch of interrelation of societal marketina and corporate social responsibilityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ласукова А..pdf269.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.