Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15433
Назва: Взаємозв'язок соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності
Інші назви: Research of interrelation of societal marketina and corporate social responsibility
Автори: Ласукова, Анна
Lasukova, Anna
Ключові слова: соціально-етичний маркетинг
корпоративна соціальна відповідальність
причинно-наслідковий зв’язок
суб’єкт господарювання
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ласукова, А. Взаємозв'язок соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності [Текст] / Анна Ласукова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 3. - С. 81-91.
Короткий огляд (реферат): Здійснено дослідження причинно-наслідкового зв’язку соціально-етичного маркетингу та корпоративної соціальної відповідальності, що обумовлено проблемою неправильного розуміння сутності цих двох понять і складністю їх розмежування. Запропоновано розглядати цей взаємозв’язок у двох випадках - коли соціально-етичний маркетинг є причиною, а корпоративна соціальна відповідальність - наслідком, та у зворотному напрямку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15433
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ласукова А..pdf269.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.