Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15255
Назва: Аналіз виробничо-збутової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності підприємства.
Інші назви: Аnalysis of production and marketing activities in enhancing the competitiveness of enterprise
Автори: Спільник, Ірина Володимирівна
Загородна, Ольга Михайлівна
Ключові слова: Конкурентоспроможність
конкурентні позиції
конкурентні переваги
управління
функції управління
аналіз
виробничо-збутова діяльність
діагностика
оцінка
пошук
показники
вимірники
фактори
номенклатура продукції
асортимент продукції
структура продукції
ритмічність
рівномірність
місткість ринку
частка ринку
ринкові сегменти
проблемні зони
темпи зміни
коефіцієнти
інформаційне забезпечення аналітичної роботи
організаційні форми проведення аналізу
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ, «Економічна думка»
Бібліографічний опис: Спільник, І. В. Аналіз виробничо-збутової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. / І. В. Спільник, О. М. Загородна // Економічний аналіз: зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; ред. кол.: В.А. Дерій (голов. ред.) та ін. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка» 2014. – Вип. 17. – C. 106-120.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства». Висівтлено зміст та послідовність процесу управління конкурентоспроможністю. Розкрито важливість аналізу як прикладної діяльності в контесті управління нею. Охаректеризовано та доповнено основні аспекти зміцнення конкурентних позицій підприємства. Обгрунтовано пріоритетність виробничо-збутової діяльності у зміцненні конкурентоспроможності підприємства. Систематизовано показники оцінки і фактори виробничо-збутової діяльності і дано вичерпну їх характеристику. Запропоновано методику діагностування проблемних зон виробничо-збутової діяльності за ключовими індикаторами її оцінки. З’ясовано значення та завдання аналізу виробничо-збутової діяльності підприємства. Охарактеризовано склад інформаційного забезпечення та форми організації аналізу виробництва і збуту продукції.
Опис: The essence of the " entity’s competitiveness" concept is considered. Deals with the content and sequence of competitiveness management process. Reveals the importance of analysis as applied in the management contest. Basic aspects of strengthening of the company’s competitive position are characterized and supplemented. The priority of production and marketing activities for strengthen of the enterprise’s competitiveness is grounded. Systematized evaluation indexes and factors of production and marketing activities and their detailed description is given. The method of diagnosing problem areas of production and marketing activities in key indicators is offered. The importance and objectives of the analysis of the company’s value are clarified. The content of informational providing and the organizational forms of production and marketing analysis are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15255
ISSN: 1993-0259;
2219-4649
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
573-3301-1-PB.pdf824.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.