Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14303
Назва: ЗНАННЯ-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ
Автори: Саченко, Світлана Іванівна
Лендюк, Тарас Васильович
Ключові слова: інформаційні технології,онтологія,інформатика
Дата публікації: 2015
Видавництво: Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці та освіті : [матеріали XІV Міжнародного наукового семінару, Київ – оз. Світязь, 29 червня – 3 липня 2015 року] / за наук. ред. д.е.н., проф. М. М. Єрмошенка ; Національна академія управління ; Міжнародна академія інформатики. – К. : СІК ГРУП УКРАЇНА,
Бібліографічний опис: Снитюк В. Е. Элементы знаниеориентированных систем профессиональной подготовки адаптивного типа : [Текст] / В. Е. Снитюк, К. Н. Юрченко // Вестник ХНТУ. – 2010. – № 2. – С. 180–186. 2. Тузовский А. Ф. Системы управления знаниями (методы и технологии) : [Текст] / А. Ф. Тузовский, С. В. Чириков, В. З. Ямпольский ; [под общ. ред. В. З. Ямпольского]. – Томск: НТЛ, 2005. – 260 с. 3. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов : [учебн. пособ.] / Мария Борисовна Челышкова. – М. : Логос, 2002. – 432 с. 4. Karampiperis P. Adaptive learning resources sequencing in educational hypermedia systems : [Text] / P. Karampiperis & D. Sampson // Educational Technology & Society. – 2005. – Vol. 8, Issue 4. – P. 128–147. 5. Lendyuk T. Simulation of computer adaptive learning and improved algorithm of pyramidal testing : [Text] / T. Lendyuk, S. Rippa, S. Sachenko // Proceedings of the 7th IEEE International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS’2013) [Berlin, Germany, 12–14 September 2013]. – Berlin, 2013. – P. 764–769.
Короткий огляд (реферат): Роль освіти у формуванні економіки, заснованої на знаннях, важлива як ніколи. На даний час існують і розвиваються різні методи представлення та опису знань, наприклад, продукційні моделі, семантичні мережі, фрейми, таксономії, онтології тощо. Із них, в якості найперспективнішої моделі представлення знань розглядаються онтології
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14303
ISSN: 978–617–7092–54–3
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗНАННЯ-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ.pdf515.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.