Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13864
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, Андрій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-20T14:10:09Z | - |
dc.date.available | 2017-02-20T14:10:09Z | - |
dc.date.issued | 2016-05-02 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13864 | - |
dc.description.abstract | У статті сформульовано основні підходи до вивчення взаємної детермінації цінностей та освіти. Означено необхідність розгляду освіти та окремих складових освітнього процесу як соціальних цінностей. Виділено пріоритети формування цінностей за когнітивним, економічним та соціальним результатами діяльності освітніх закладів. Визначено роль освіти у забезпеченні духовно-інформаційної мобільності населення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки Львівського університету бізнесу та права: [зб. наук. пр. / гол. ред. Л.А. Янковська]. – Львів: Галицька Видавнича Спілка, 2016. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 15; | - |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.title | Освіта та ціннісні орієнтації сучасного суспільства: проблеми та перспективні напрями взаємовпливів | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
article_cin.pdf | 172.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.