Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Андрій Васильович-
dc.date.accessioned2017-02-20T14:10:09Z-
dc.date.available2017-02-20T14:10:09Z-
dc.date.issued2016-05-02-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13864-
dc.description.abstractУ статті сформульовано основні підходи до вивчення взаємної детермінації цінностей та освіти. Означено необхідність розгляду освіти та окремих складових освітнього процесу як соціальних цінностей. Виділено пріоритети формування цінностей за когнітивним, економічним та соціальним результатами діяльності освітніх закладів. Визначено роль освіти у забезпеченні духовно-інформаційної мобільності населення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові записки Львівського університету бізнесу та права: [зб. наук. пр. / гол. ред. Л.А. Янковська]. – Львів: Галицька Видавнича Спілка, 2016.uk_UA
dc.relation.ispartofseries15;-
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.titleОсвіта та ціннісні орієнтації сучасного суспільства: проблеми та перспективні напрями взаємовпливівuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_cin.pdf172.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.