Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13840
Назва: Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Загородна, Ольга Михайлівна
Серединська, Віра Миколаївна
Спільник, Ірина Володимирівна
Ключові слова: маркетинг
маркетинговий інструментарій
попит
управління попитом
маркетингова діяльність
інноваційний розвиток
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги/ Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2016. – 241 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію управління попитом на товари іпослуги. Розглянуто сучасну парадигму маркетингу: новіінструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвиткуекономіки. Об’єктами особливої уваги є питання маркетинговихаспектів управління сферою освіти. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальнихзакладів, економістів та бізнесменів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13840
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинговий інструментарій управління попитом.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.