Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13679
Назва: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: НУ «Львівська політехніка»
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Особливості маркетингу вітчизняних некомерційних організацій сфери права, адвокасі, політики / Т. М. Борисова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 6–8.11.2014р.).–Львів : НУ «Львівська політехніка», 2014.–С. 27–29
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13679
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova_tezy.pdf295.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.