Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13669
Назва: АКТУАЛЬНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОСВІТИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумс. держ. уні-т
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Актуальні вектори розвитку маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів сфери освіти та досліджень України / Т. М. Борисова // Маркетинг інновацій та інновації у маркетингу : зб. тез доп. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Суми, 25–26.09.2014р.).–Суми : Сумс. держ. уні-т.–С. 27–28
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13669
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy Borysova.pdf70.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.