Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13592
Назва: Туристичний бренд країни
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: бренд, туристичний бренд, типи туристичних брендів, успішність бренду, цінність бренду, оцінка бренду країни
brand, tourism brand, types of tourism brands, success of brand, brand value, estimation of brand
Дата публікації: 2011
Видавництво: Таврический национальный университет имени В.И. Вернадского
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Туристичний бренд країни [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська // Экономика Крыма . – 2011. – № 3 (36). – С. 274-278.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано визначення термінів „бренд” та „туристичний бренд країни”, розглянуто типи туристичних брендів країн, їх цінність, успішність та оцінку. Determination of terms „brand” and „tourism brand of country” are analyzed, the types of tourism brands of countries, their value, success and estimation are consider.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13592
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
туристичний бренд країни.pdf179.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.