Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-18T19:46:14Z-
dc.date.available2017-02-18T19:46:14Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13545-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки однією з найважливіших проблем є розширення випуску конкурентоспроможного, високоякісного одягу, що має оптимальну структуру асортименту. Це набуває особливого значення для сфери виробництва, торгівлі та споживання. Від вирішення згаданої проблеми залежать ефективність і виживання вітчизняних швейних підприємств на сучасному ринкуuk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Методика аналізу конкурентоздатності швейної продукції на регіональних ринках [Текст] / Е.Т. Карапетян // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України. Збірник наукових праць кафедри управління трудовими ресурсами і розміщення продуктивних сил. – Тернопіль, 1999. – С. 117-121uk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectшвейні виробиuk_UA
dc.subjectвисокоякісний одягuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectсучасний ринокuk_UA
dc.subjectторгівля та споживанняuk_UA
dc.titleМетодика аналізу конкурентоздатності швейної продукції на регіональних ринкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.