Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13545
Назва: Методика аналізу конкурентоздатності швейної продукції на регіональних ринках
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: конкуренція
швейні вироби
високоякісний одяг
асортимент
ефективність
виробництво
сучасний ринок
торгівля та споживання
Дата публікації: 1999
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Методика аналізу конкурентоздатності швейної продукції на регіональних ринках [Текст] / Е.Т. Карапетян // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України. Збірник наукових праць кафедри управління трудовими ресурсами і розміщення продуктивних сил. – Тернопіль, 1999. – С. 117-121
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки однією з найважливіших проблем є розширення випуску конкурентоспроможного, високоякісного одягу, що має оптимальну структуру асортименту. Це набуває особливого значення для сфери виробництва, торгівлі та споживання. Від вирішення згаданої проблеми залежать ефективність і виживання вітчизняних швейних підприємств на сучасному ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13545
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.