Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-18T19:40:46Z-
dc.date.available2017-02-18T19:40:46Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13544-
dc.description.abstractВ статті досліджується маркетингове середовище, в якому функціонує підприємство і яке формується в результаті впливу на товарний ринок безлічі різнорідних факторів, що характеризуються визначеною сферою дії, певним періодом, та інтенсивністю дії.uk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Вплив маркетингового середовища на формування виробничої програми [Текст] / Е.Т. Карапетян // Збірник наукових праць викладачів і аспірантів кафедри економічного аналізу. - Тернопіль: ТАНГ. – , 2000. – С. 151-155uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectтоварний ринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectфункціонуванняuk_UA
dc.subjectрізнорідні факториuk_UA
dc.titleВплив маркетингового середовища на формування виробничої програмиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.