Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13544
Назва: Вплив маркетингового середовища на формування виробничої програми
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: маркетинг
середовище
товарний ринок
підприємство
функціонування
різнорідні фактори
Дата публікації: 2000
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Вплив маркетингового середовища на формування виробничої програми [Текст] / Е.Т. Карапетян // Збірник наукових праць викладачів і аспірантів кафедри економічного аналізу. - Тернопіль: ТАНГ. – , 2000. – С. 151-155
Короткий огляд (реферат): В статті досліджується маркетингове середовище, в якому функціонує підприємство і яке формується в результаті впливу на товарний ринок безлічі різнорідних факторів, що характеризуються визначеною сферою дії, певним періодом, та інтенсивністю дії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13544
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.