Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-15T16:52:07Z-
dc.date.available2017-02-15T16:52:07Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13043-
dc.description.abstractВ даний час народне господарство України вступило у тривалу фазу трансформації від командно-адміністративної економіки до ринкової, яка вимагає суттєвих змін як у психології управлінських кадрів, так і в методах аналітичного обгрунтування управлінських рішень. Разом з тим на підприємствах швейної галузі продовжує існувати суттєва інерційність мислення виробників, які вважають, що вони покликанні задовольняти в першу чергу макропопит, тобто потребу в одягу взагалі, що негативно впливає на ефективність виробництва швейних виробів і саме головне приводить до втрати ринкових позицій таких підприємствuk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Структура аналітичного обґрунтування виробничої програми швейних підприємств в умовах ринкових відносин [Текст] / Е.Т. Карапетян // Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка. Серія: економіка. 2001. - №7 – С. 197-199uk_UA
dc.subjectшвейна галузьuk_UA
dc.subjectнародне господарствоuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectринкова економікаuk_UA
dc.subjectуправлінські кадриuk_UA
dc.subjectобгронтуванняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.titleКарапетян, Е.Т. Структура аналітичного обґрунтування виробничої програми швейних підприємств в умовах ринкових відносинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.