Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-15T16:44:09Z-
dc.date.available2017-02-15T16:44:09Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13042-
dc.description.abstractУ ринкових умовах господарювання вся виробничо-господарська діяльність підприємств, включаючи відносини з постачальниками сировини і матеріалів, паливно-енергетичних ресурсів, зайнятість персоналу, отримання прибутку за продану продукцію й інше залежить від правильного формування виробничої програмиuk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Маркетинговий аналіз як передумова формування виробничої програми [Текст] / Е.Т. Карапетян // Збірник наукових праць викладачів і аспірантів кафедри економічного аналізу . – Тернопіль: ТАНГ, 2001. – С. 271–272uk_UA
dc.subjectвиробнича програмаuk_UA
dc.subjectгосподарська діяльністьuk_UA
dc.subjectпостачальники сировиниuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectсировина і матеріалиuk_UA
dc.subjectпродаж продукціїuk_UA
dc.subjectресурсиuk_UA
dc.titleМаркетинговий аналіз як передумова формування виробничої програмиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.