Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13042
Назва: Маркетинговий аналіз як передумова формування виробничої програми
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: виробнича програма
господарська діяльність
постачальники сировини
персонал
прибуток
сировина і матеріали
продаж продукції
ресурси
Дата публікації: 2001
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Маркетинговий аналіз як передумова формування виробничої програми [Текст] / Е.Т. Карапетян // Збірник наукових праць викладачів і аспірантів кафедри економічного аналізу . – Тернопіль: ТАНГ, 2001. – С. 271–272
Короткий огляд (реферат): У ринкових умовах господарювання вся виробничо-господарська діяльність підприємств, включаючи відносини з постачальниками сировини і матеріалів, паливно-енергетичних ресурсів, зайнятість персоналу, отримання прибутку за продану продукцію й інше залежить від правильного формування виробничої програми
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13042
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.