Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.date.accessioned2017-02-15T16:36:52Z-
dc.date.available2017-02-15T16:36:52Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13040-
dc.description.abstractВід складу підприємств-конкурентів, які аналізуються буде залежати повнота і якість аналізу, а також значимість і трудомісткість його результатів. В залежності від поставлених цілей можуть бути використані різні методиuk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Методика вибору підприємств-конкурентів, для здійснення аналізу господарської діяльності фірми в сучасних ринкових умовах [Текст] / Е.Т. Карапетян // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 115. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2001. – С. 200-204uk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectтрудомісткістьuk_UA
dc.subjectціліuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectрезультатиuk_UA
dc.titleМетодика вибору підприємств-конкурентів, для здійснення аналізу господарської діяльності фірми в сучасних ринкових умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.