Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13038
Назва: Мікрорівнева маркетингова інформаційна система підприємства та джерела її забезпечення
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: інформація
виробничо-господарська діяльність
підприємство
середовище
маркетингова служба
планування діяльності фірми
Дата публікації: 2001
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Мікрорівнева маркетингова інформаційна система підприємства та джерела її забезпечення [Текст] / Е.Т. Карапетян // Збірник наукових праць викладачів і аспірантів кафедри економічного аналізу. – Тернопіль: ТАНГ, 2001. – С.139-141
Короткий огляд (реферат): В статті описуються проблеми нагального отримання в ринкових умовах різносторонньої інформації про саме ринкове середовище та про внутрішню виробничо-господарську ситуацію на підприємстві. Маркетингова служба отримує дані про ринкову ситуацію на поточний момент і використовує їх в аналізі, плануванні діяльності фірми. Для опрацювання великих потоків інформації маркетинговій службі підприємства необхідно використовувати інформаційну систему
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13038
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.