Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13035
Назва: Аналіз організації збутової мережі конкурентів і засобів стимулювання реалізації, які використовуються
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: аналіз
збут
конкуренти
мережа
організація
реалізація
Дата публікації: 2002
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Аналіз організації збутової мережі конкурентів і засобів стимулювання реалізації, які використовуються [Текст] / Е.Т. Карапетян // Трансформація курсу «Економічний аналіз діяльності підприємства». Тези доповідей Міжн. наук.-метод. конф – К.: КНЕУ, 2002. – С. 202-206
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13035
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.