Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12664
Назва: Оптимізаційна модель планування асортименту продукції на підприємстві в умовах ринку
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Ключові слова: оптимізаційна модель
клнкурентоспроможність
швейне підприємство
якість продукції
асортимент
одяг
виробництво
торгівля
споживання
фірма
Дата публікації: 2003
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Оптимізаційна модель планування асортименту продукції на підприємстві в умовах ринку [Текст] / Е.Т. Карапетян // Наука молода. Збірник наукових праць ради молодих вчених. – Тернопіль: ТАНГ, 2003. – С. 41-43
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто оптимізаційну модель планування асортименту продукції швейного підприємства в умовах ринку. визначено методику формування оптимального асортименту продукції підприємства і пошиття фірмою високоякісного, конкурентоспроможного одягу, який має оптимальну структуру асортименту і набуває особливого значення для сфери виробництва, торгівлі і споживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12664
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.