Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарапетян, Едуард Томікович-
dc.contributor.authorКарапетян, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-02-11T18:14:08Z-
dc.date.available2017-02-11T18:14:08Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12660-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки однією з найважливіших проблем є розширення випуску конкурентоспроможного, високоякісного одягу, що має оптимальну структуру асортименту. Це набуває особливого значення для сфери виробництва, торгівлі та споживання. Від вирішення згаданої проблеми залежать ефективність і виживання вітчизняних швейних підприємств на сучасному ринкуuk_UA
dc.publisherКарапетян, Е.Т. Методика діагностики конкурентоспроможності швейної продукції [Текст] / Е.Т. Карапетян, О.М. Карапетян // Стратегія розвитку вітчизняних підприємств. Збірник наукових праць. – Тернопіль: ТАНГ, 2003. – С. 195-200uk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectклнкурентспроможністьuk_UA
dc.subjectвисокоякісний одягuk_UA
dc.subjectшвейна продукціяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectестетичні показникиuk_UA
dc.subjectмодаuk_UA
dc.subjectметод "Делфі"uk_UA
dc.titleМетодика діагностики конкурентоспроможності швейної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.