Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12660
Назва: Методика діагностики конкурентоспроможності швейної продукції
Автори: Карапетян, Едуард Томікович
Карапетян, Ольга Михайлівна
Ключові слова: діагностика
клнкурентспроможність
високоякісний одяг
швейна продукція
якість
естетичні показники
мода
метод "Делфі"
Дата публікації: 2003
Видавництво: Карапетян, Е.Т. Методика діагностики конкурентоспроможності швейної продукції [Текст] / Е.Т. Карапетян, О.М. Карапетян // Стратегія розвитку вітчизняних підприємств. Збірник наукових праць. – Тернопіль: ТАНГ, 2003. – С. 195-200
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки однією з найважливіших проблем є розширення випуску конкурентоспроможного, високоякісного одягу, що має оптимальну структуру асортименту. Це набуває особливого значення для сфери виробництва, торгівлі та споживання. Від вирішення згаданої проблеми залежать ефективність і виживання вітчизняних швейних підприємств на сучасному ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12660
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.