Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогріщук, Борис Васильович-
dc.contributor.authorМарченко, О. І.-
dc.date.accessioned2017-02-10T10:01:40Z-
dc.date.available2017-02-10T10:01:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЗбірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теорія та практика ринкових перетворень: економічний та соціальний контекст». – Вінниця: ВІЕ ТНЕУ, 2008. – С. 81– 88uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12565-
dc.description.abstractЗапропоноване авторське визначення поняття "конкурентоспроможності продукції", розкрито його сутність та зміст. Розглянуто методи оцінювання конкурентоспроможності продукції, надано рекомендації щодо їх удосконалення.uk_UA
dc.publisherЗбірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теорія та практика ринкових перетворень: економічний та соціальний контекст». – Вінницяuk_UA
dc.subjectконкурентноспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectсутністьuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectметоди оцінювання конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectінтегральний показник конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність продукції: сутність, методи оцінюванняuk_UA
dc.title.alternativeProduct competitiveness: the nature and methods of estimationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konkurentospromozh prod.pdf5.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.