Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12472
Назва: Маркетингова оцінка ринку спортивних товарів у контексті професіоналізації сучасного спорту
Інші назви: Marketing assessment sporting goods market in the modern sports professionalisation
Автори: Микитюк, Петро Петрович
Цетнар, Лариса Олегівна
Ключові слова: ринковий потенціал
олімпійський спорт
олімпійський рух
Олімпійські ігри
Львів-2022
спортсмен
інфраструктура
Дата публікації: 2016
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Микитюк, П. П. Маркетингова оцінка ринку спортивних товарів у контексті професіоналізації сучасного спорту [Електронний ресурс] / П. П. Микитюк, Л. О. Цетнар // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 13. – С. 334–338.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито ринковий потенціал зимових олімпійських видів спорту на регіональному рівні в Україні, а також тенденції та перспективи розвитку олімпійського спорту на сучасному етапі. Досліджено потенційну участь України в Олімпійських та Паралімпійських іграх 2022 р. та розглянуто аналіз попередніх підрахунків статей витрат, який показав, що проведення Олімпійських ігор вимагає не тільки широких багатомільярдних інвестицій, але й ретельного планування і підготовки в різних областях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12472
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykytyk_PP_Tsetnar_LO_Marketyngova_2016_67(3).pdf281.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.