Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12429
Назва: Управління інформацією у соціально-комунікативному середовищі
Інші назви: Managing the Information in the World Dynamics of Marketing Social-Communicative Environment
Автори: Рак, Ольга
Rak, Olha
Ключові слова: психологія управління
менеджмент
соціально-психологічний простір
інформаційний потік
комунікаційний шум
інформаційно-комунікаційний процес
ментальний простір
psychology of management
management
socio-psychological space
informative flow
communicative noise
informative-communicative process
mental space
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Рак, О. Управління інформацією у соціально-комунікативному середовищі [Текст] / Ольга Рак // Психологія і суспільство. - 2014. - № 2. - С. 66-72.
Короткий огляд (реферат): Досліджено засоби психологічного забезпечення управління інформацією у ментальному соціально- комунікативному середовищі із використанням основ маркетингового керування інформаційним потоком; проаналізовано сутність інформаційного впливу на психіку людини, на її свідомість та подано схему інформаційної складової при комунікаційній передачі повідомлення; запропоновано механізми управління інформаційно-комунікаційним процесом у взаємообмінному середовищі між відправником та одержувачем і висвітлені перспективи успіху вказаного впливу на людину в ментальному просторі з урахуванням впливу турбулентно організованого суспільного довкілля; розглянуто фактори негативного впливу інформаційного середовища на психіку людини у форматі існуючих медіа-потоків, які на підсвідомому рівні провокують її неадекватну поведінкову реакцію. The article studies the pragmatic and psychological concerning information management in mental social and communicative environment using the basics of marketing information flow control. The essence of information influence on the psyche of man, his mind and show the information component in the communication message transmission. Charts and management mechanisms are offered by informatively communication by a process in a trade-out environment between a sender and recipient and prospects of success of informative influence on a man in mental space taking into account influence turbulent socially-ekonomiko political environments. The factors of influence of negative informative environment are considered on the psyche of man in the process of informative medias-streams which at subconscious level form an inadequate conduct reaction. Speech goes about a serve through the medias of the filtered tested information to the user, taking into account all moments: age, floor, regions, sociality, mentality, and others like that for the sake of psychological safety. Information in rapid dynamics of modern social marketing and communication environment requires new approaches to her in consumer attitudes and therefore the sender must consider the psychological importance of the individual in the world of information warfare and ensure peace and balance of society. Of particular importance in the study given the life cycle of an information message box on the market and the state of man in following information using, as well as fight off aggression informational and analytical-psychological and moral hardening. Analyzed of manipulation society are exposed, as a management factor news in an informative stream, attaining from an user is an effect of development of desire in the receipt of additional information.  
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12429
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2014. - № 2 (56)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рак О..pdf553.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.