Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛучко, Михайло Романович-
dc.contributor.authorМех, Ярослав Васильович-
dc.date.accessioned2017-02-08T10:52:45Z-
dc.date.available2017-02-08T10:52:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛучко, М. Психологічна підготовка ревізора як складова його професіоналізму / Михайло Лучко, Ярослав Мех // Психологія і суспільство. – 2015. – № 2. – С. 129-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12278-
dc.description.abstractВперше в науковій літературі з тематики ревізії в Україні розглядається проблема психологічної підго­товки і діагностики особистості ревізора як суб’єкта економічної життєдіяльності. Детально проаналізовані форми і засоби професійної підготовки майбутніх ревізорів, умови збагачення їхнього мотиваційного і креативного потенціалу, нор­мативна, просторова, часова та особистісна площини самодіагностування, засадничі й достатні передумови ефективності психотренінгових технік, практичного інспектування і власне ревізійного моніторингу, роз­ширення нормомотиваційного горизонту професійно­го повсякдення ревізора.uk_UA
dc.subjectособистість ревізора, професіоналізм, психологічна підготовка, психодіагностика, управ­ лінський контроль, професійна компетентність, креа- тивність, самодіагностування, ревізійний моніторинг, полімотиваціяuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНА ПЩГОТОВКА РЕВІЗОРА ЯК СКЛАДОВА ЙОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.