Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостецька, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorЛотиш, Оксана Ярославівна-
dc.date.accessioned2017-02-07T19:54:24Z-
dc.date.available2017-02-07T19:54:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКостецька Н.І. Економічна сутність стратегії підприємства / Костецька Н.І., Лотиш О.Я. // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. – Випуск 251: В 6 т. – Т. 4. – С. 1045–1052.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12216-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до визначення сутності стратегії підприємства. За результатами аналізу теоретичних аспектів досліджуваної проблеми подано власне трактування стратегії, охарактеризовано види стратегій та сферу їхнього використання у розвитку підприємства.uk_UA
dc.subjectстратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectкорпоративна стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectфункціональна стратегіяuk_UA
dc.subjectопераційна стратегіяuk_UA
dc.titleЕкономічна сутність стратегії підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia_2009.pdf168.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.