Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостецька, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2017-02-07T19:41:58Z-
dc.date.available2017-02-07T19:41:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКостецька Н.І. Методичні аспекти формування стратегії зниження витрат підприємства / Костецька Н.І. // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. – Випуск 263: В 9 т. – Т. 2. – С. 443–450.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12212-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до формування стратегії підприємства. За результатами аналізу теоретичних аспектів досліджуваної проблеми подано власне бачення процесу формування стратегії зниження витрат, охарактеризовано послідовність етапів цієї стратегії, зокрема для хлібопекарських підприємств.uk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectформування стратегіїuk_UA
dc.subjectстратегія зниження витратuk_UA
dc.subjectхлібопекарські підприємстваuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти формування стратегії зниження витрат підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia_2010.pdf145.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.