Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11516
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГевко, Роман Богданович-
dc.contributor.authorКлендій, Олександра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-03T19:27:54Z-
dc.date.available2017-02-03T19:27:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationР . Гевко . Обгрунтування параметрів захисних механізмів шнекових транспортерів / Р . Гевко , О . Клендій // Вісник ТНТУ . — 2013. — Том 70. — No 2. — С .103-113. — ( машинобудування , автоматизація виробництва та процеси механічної обробки )uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11516-
dc.description.abstractПредставлено конструкцію шнекового транспортера із запобіжним пристроєм, використання якої дозволяє підвищити ефективність функціонування конвеєрів в екстремальних умовах експлуатації. З метою усунення заклинювання робочого органу шнекового транспортера при переміщенні матеріалу запропоновано використовувати запобіжний пристрій з розділеними в часі режимами буксування та осьового зміщення шнека для автоматичного відновлення робочого стану конвеєра. Також проведено силовий аналіз роботи захисного механізму, основним призначенням якого є визначення залежності крутного моменту від провертання півмуфт на різних етапах спрацювання запобіжного пристрою. Аналіз графічних залежностей дає змогу комплексно оцінити інтенсивність впливу того чи іншого параметра на величину крутного моменту на різних етапах роботи запобіжного пристрою, а також є основою для розроблення інженерної методики проектування його конструктивно- технологічних параметрів. Screw conveyors have have been widely used for tran sporting of bulk and lump materials in different manufacturing processes. But while transporting there can happen jamming of screw operating unit caused by the gap between the screw rotation surface and the guide pipe internal surface. To recapulate the conveyor operating capacity the jammed screw edge must be moved aside along the axial direction from the contact with the material and then, after the removal of verloading, the drive elements must provide the initial location of the operating unit for transporting of the aterial in the unloading area. Conventional principle of the jammed operating unit reversing is performed using the planetary safety devices, that provide the reverce screw flight from an unsufficient otation angle to some complete rotations with the further recovering of the initial location. The method of axial moving aside of the jammed screw operating unit, using ball safety clutch, where profile grooves were made both in exit and entrance from the clutch,isecceptable as well. Design of the screw conveyor with the safety device, application of which makes possible raise the efficiency of the conveyors operation in the extreme operatiny conditios, is presented in the article. To prevent the jamming of the screw conveyor operating unit while transporting material, safety device with separated in time skidding regimes and the axial displacement of the screw for the automatic recovering of the conveyor operating state, has been proposed to be applied. Power analysis of the rotective mechanism operation, designed to find the dependence of the torque on the semiclutches turning at different stages of the safety device response, has been carried out. Analysis of the graphic dependences makes possible to estimate completely the effect intensity of this or other parameter on the torque size at different stages of the safety device operation, as well as is the basis for the development of the engineering method for the design of its construction – manufacturing parameters. .uk_UA
dc.publisherВісник ТНТУuk_UA
dc.subjectшнековий транспортерuk_UA
dc.subjectзапобіжний пристрійuk_UA
dc.subjectпівмуфтаuk_UA
dc.subjectкрутний моментuk_UA
dc.subjectканевкаuk_UA
dc.titleОБГРУНТУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ ЗАХИСНИХ МЕХАНІЗМІВ ШНЕКОВИХ ТРАНСПОРТЕРІВuk_UA
dc.title.alternativeINTERPRETING OF PARAMETERS OF THE SCREW CONVEYORS PROTECTIVE MECHANISMSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TNTUB_2013_v70_No2-R_Gevko_O_Klendiy-Interpreting_of_parameters_of_the_screw__103.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.