Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T08:50:27Z-
dc.date.available2017-02-02T08:50:27Z-
dc.date.issued2013-09-
dc.identifier.citationКозин, Л. В. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств-виробників алкогольних напоїв: європейський досвід / Л. В. Козин // Журнал європейської економіки : науковий журнал. – 2013. – № 12 (3). – С. 358 – 379.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10925-
dc.description.abstractПроаналізовано специфіку діяльності підприємств – виробників алкогольних напоїв з точки зору їх соціальної відповідальності, а також її реалізацію через інструменти соціально-відповідального маркетингу. На основі аналізу досвіду в цій сфері провідних європейських виробників алкогольної продукції сформовано інтегровану структуру соціально-відповідального маркетингу в частині просування продукції на ринок для підприємств даної галузі економіки.uk_UA
dc.publisherЖурнал європейської економіки. - ТНЕУuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectполітика саморегулюванняuk_UA
dc.subject«відповідальне споживання алкоголю»uk_UA
dc.subject«responsible drinking»uk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІДuk_UA
dc.title.alternativeSOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING OF ALCOHOLIC COMPANIES: EUROPEAN PRACTICEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
jee_2013_12_3_10.pdf299.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.