Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10925
Назва: СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ – ВИРОБНИКІВ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
Інші назви: SOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING OF ALCOHOLIC COMPANIES: EUROPEAN PRACTICE
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
соціально-відповідальний маркетинг
стейкхолдери
політика саморегулювання
«відповідальне споживання алкоголю»
«responsible drinking»
Дата публікації: вер-2013
Видавництво: Журнал європейської економіки. - ТНЕУ
Бібліографічний опис: Козин, Л. В. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств-виробників алкогольних напоїв: європейський досвід / Л. В. Козин // Журнал європейської економіки : науковий журнал. – 2013. – № 12 (3). – С. 358 – 379.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано специфіку діяльності підприємств – виробників алкогольних напоїв з точки зору їх соціальної відповідальності, а також її реалізацію через інструменти соціально-відповідального маркетингу. На основі аналізу досвіду в цій сфері провідних європейських виробників алкогольної продукції сформовано інтегровану структуру соціально-відповідального маркетингу в частині просування продукції на ринок для підприємств даної галузі економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10925
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
jee_2013_12_3_10.pdf299.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.