Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВільчинська (Лисюк), Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorРум'янцева, Катерина Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-02-01T15:28:03Z-
dc.date.available2017-02-01T15:28:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛисюк О. М., Рум'янцева К. Є. Особливості прогнозування продажу товару / О. М. Лисюк, К. Є. Рум'янцева // Інтеграційний вирір України: історія, сучасність, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Вінниця, Том II. - Тернопіль: Крок, 2012. - С. 192-195.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10825-
dc.publisherВінниця, Інтеграційний вирір України: історія, сучасність, перспективи.uk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectпродаж товаруuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.titleОсобливості прогнозування продажу товаруuk_UA
dc.title.alternativePecularities of sales forecastinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Office Word.pdf820.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.