Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10503
Назва: ОЦІНЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Інші назви: MARKETING RISKS ASSESSMENT OF THE ENTERPRISES ACTIVITY
Автори: Літковець, Юлія Олегівна
Ключові слова: ризик
маркетинговий ризик
оцінювання ризику
ризики збуту продукції
математичне сподівання
дисперсія
середньоквадратичне відхилення
коефіцієнт варіації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Інноваційна економіка
Короткий огляд (реферат): Метою статті є формування ефективної збутової політики гуртового фармацевтичного підприємства на основі використання оцінки ризику при співробітництві зі споживачами продукції. Методика дослідження. В процесі дослідження використовувалися такі загальнонаукові методи, як метод аналізу, синтезу і теоретичного узагальнення – для дослідження теоретико-прикладних основ оцінювання ризиків, економіко-математичні методи, що ґрунтуються на теорії ймовірності – для вибору обчислювального апарату оцінки ризиків, системний підхід – для обґрунтування шкали оцінювання показників ризику. Результати дослідження. Визначено основні маркетингові ризики, характерні для діяльності гуртово-торгівельного підприємства та зосереджено увагу на ризику збуту продукції, як такого, що формує прибуток. Сформовано алгоритм оцінювання ризику, що ґрунтується на обчисленні оцінок ризику в абсолютному та відносному виразі. Обґрунтовано шкалу оцінки прийнятності коефіцієнта ризику. Наукова новизна результатів дослідження. Обґрунтовано модель оцінювання маркетингових ризиків, а саме ризику збуту продукції на основі використання класичного методу кількісної оцінки ризиків. Дана модель включає порядок розрахунку таких показників, як математичне сподівання, дисперсія, середньоквадратичне відхилення і коефіцієнт варіації та інтерпретацію отриманих результатів відповідно до обраної шкали ризику. Практична значущість результатів дослідження. Отримані результати дослідження дозволяють оцінити власні можливості підприємства, спрогнозувати процес закупівлі фармацевтичної продукції споживачами, передбачити ймовірність збитків та розрахувати майбутній прибуток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10503
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf215.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.